Maksu- ja toimitustavat

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TOIMITUSTAVAT

Nouto myymälästä

Voit noutaa tilauksesi Grace Fashion- myymälästä osoitteesta Kauppakeskus Karuselli, Torikatu 2, Kerava, vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Voit noutaa verkkokaupasta tehdyt tilaukset seuraavina aikoina:

Tiistaisin klo 16-18

Torstaisin klo 16-18

Tilauksen noutavan henkilön tulee todistaa henkilöllisyytensä ja esittää tekstiviestinä saapunut noutoilmoitus.  Tilausta säilytetään noutopaikassa 14 päivää siitä, kun olemme lähettäneet tekstiviestin tilauksen saapumisesta. Mikäli tilausta ei ole noudettu määräajassa, katsotaan asiakkaan peruuttaneen sopimuksen. Nouto myymälästä on maksuton.

Kotiinkuljetus

Voit valita kotiinkuljetuksen tilaamillesi tuotteille. Mikäli valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon kuljetusyhtiö voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Huomioithan, että kun valitset tuotteelle kotiinkuljetuksen, palvelu ei koske palautuksia. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote noutopisteeseen. Emme palauta kotiinkuljetuksesta perittyä maksua.

Tuotteiden kotiinkuljetuksista vastaa Posti. Kotiinkuljetustuotteita toimitetaan Postin ehtojen mukaisesti manner-Suomessa osoitteisiin, joihin on katkeamaton maantieyhteys. Postin kotiinkuljetuspalvelu sisältää jakelun osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen vastaanottajan huoneistoon asti, asunnon ulko-oven välittömään läheisyyteen. Postin kotiinkuljetuksen jakelu tapahtuu suurimmissa kaupungeissa arkipäivisin klo 21 asti, muualla maassa pääsääntöisesti klo 14 mennessä. Perille kannon edellytyksenä on, että kohteeseen on esteetön pääsy.

Toimitus Postin /Matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin

Lähetys toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kotipostisi sijasta voit noutaa paketit helposti mistä tahansa sinulle sopivasta noutopisteestä tai pakettiautomaatista. Saapumisilmoitus lähetetään puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta.

Esitä lähetyksen seurantakoodi ja henkilöllisyystodistuksesi noutaessasi tilauksesi Postin/Matkahuollon noutopisteestä. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla. Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan saman jakelureitin varrella olevaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Mikäli lähetys on liian suuri Postin pakettiautomaattiin, lähetys toimitetaan Postiin, joka on lähinnä automaattia. Jos paketti on ohjattu Postin paketinohjauspalvelulla automaattiin, johon se ei mahdu, toimitetaan paketti alkuperäisen toimitusosoitteen mukaiseen Postiin. Saapumisilmoituksessa on tällöin tieto, mistä paketin voi noutaa. Pakettiautomaattiin mahtuvan paketin maksimikoko on 60 cm x 36 cm x 60 cm.

Toimitamme tuotteitamme vain Suomeen.

TOIMITUSKULUT

Tilauksen toimitusmaksu määräytyy valitsemasi toimitustavan perusteella.

Toimituskulut €

Myymälästä nouto 0 €

Kirjelähetykset postilaatikkoon 5,95 €

(Huom. kirjepaketissa on rajoitettu koko, koskee vain hyvin pieniä yksittäisiä tuotteita )

Posti tai Matkahuollon noutopiste tai pakettiautomaatti, max 5 kg saakka 8,90 €

Kotiin kuljetus 14,90 €

Kaikki yli 150 € arvoiset tuotetilaukset toimitetaan maksutta.

KORONAVIRUSTILANTEEN AIHEUTTAMIA MUUTOKSIA POSTIN PALVELUISSA 

Postin Palvelupisteet

Postin noutopisteiden työntekijät eivät ota omiin käsiinsä asiakkaan henkilökohtaisia tavaroita, kuten henkilöllisyystodistusta tai matkapuhelinta, kun he noutavat lähetyksiä.

Postin perille toimitettavat, kuitattavat ja seurattavat lähetykset

Normaalista tavasta poiketen, lähetystä ei luovuteta vastaanottajalle käteen vaan Postin kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Posti ei myöskään pyydä vastaanottajalta allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan kuljettajan toimesta Postin järjestelmään.

Pidennetty noutoaika

Posti on pidentänyt pakettien säilytysaikaa noutopisteissä 7 päivästä 21 päivään, jotta asiakkaille jää enemmän aikaa lähetysten noutamiseen. Muutos on voimassa valmiuslain päättymiseen ja se vaikuttaa 23.3. jälkeen noutopisteisiin toimitettuihin lähetyksiin.

PALAUTUS

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.

PALAUTUSOIKEUS

Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautus on maksullista. Voit jättää paketin postiin /Matkahuollon toimipisteeseen ja palautuskulut vähennetään myöhemmin saamastasi palautettujen tuotteiden hyvityksestä.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.

Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti.  Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimattomasti tai tuote on pesty ennen palautusta, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista toimituskuluista. Olethan yhteydessä myymälään, jos palauttamisesta ilmenee kysyttävää (sähköposti anne.manner@grace.fi).

PALAUTUSOHJEET

1.  Palauta tuotteet omissa pakkauksissaan valitsemallasi kuljetustavalla osoitteeseen Grace Fashion Oy, Torikatu 2, 04200 KERAVA. Käytä palautukseen joko alkuperäistä toimituspakkausta tai muuta vastaavaa kestävää pakkausta.

2.  Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se lähetyksen mukaan paketin sisälle. Jos palautuslomake on kadonnut tai puuttuu, ota yhteyttä Grace Fashioniin.

3.  Liimaa tai teippaa paketin päälle valmis palautuspakettikortti, jonka sait lähetyksen mukana.

4.  Vie palautus käyttämääsi noutopisteeseen tai Postiin tai pakettiautomaattiin. Pyydä kuitti lähetyksellesi ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.

Tarkemman ohjeistuksen saat pakettiautomaatin näytöltä sekä Postin ja Matkahuollon verkkosivuilta.

5. Asiakas vastaa palautuksesta , eli jos palautus ei tule perille emme hyvitä palautusta.

PALAUTUS MYYMÄLÄÄN

Voit palauttaa tuotteen myös myymälään ilman kuluja. Myymälän ollessa suljettuna palautuspäivät ja ajat ovat samat kuin Myymälästä noudon ajat (ti ja to klo 16-18).

Jos palautat tuotteen myymälään, ota mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake ja lähete. Jos olet maksanut tilauksesi maksukortilla tai verkkopankin kautta, saat hyvityksen pankkitilillesi 14 arkipäivän sisällä.

TUOTTEIDEN VAIHTAMINEN

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme. 

VIRHEELLISET TUOTTEET

Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, palauta tuote ohjeiden mukaisesti. Kirjoita lisäksi palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeeseen, miten vika tuotteessa ilmenee ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut. Mikäli tuotetta ei ole saatavilla, tai et halua ehjää tuotetta rikkinäisen tilalle, hyvitetään ostoksesi alkuperäisellä maksutavalla.

PALAUTUSLOMAKE

Jos lähetyksestäsi puuttui palautuslomake tai se on hävinnyt, ota yhteyttä anne.manner@grace.fi, ja lähetämme sinulle uuden lomakkeen. Muista lisätä palautuslomakkeeseen omat yhteystietosi, tilausnumero, tilinumerosi IBAN-muodossa sekä palautettavien tuotteiden tiedot.

Grace Fashionin palautusosoite :

 Grace Fashion Oy, Torikatu 2, 04200 KERAVA.

MAKSUSUORITUKSEN PALAUTUS

Hyvitämme palauttamasi tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitys maksetaan pankkitilillesi, jota käytit tilausta tehdessäsi. Joten muista ilmoittaa tilinumerosi IBAN-muodossa palautuslomakkeella. Vähennämme palautettavasta summasta palautuskulut. Muista lähettää Postista saamasi seurantakoodi anne.manner@grace.fi.

Emme palauta kotiinkuljetuksesta tai toimituksesta perittyä maksua.

Jos valitsit maksutavaksi erämaksun ja palautat osan saamistasi tuotteista, maksa saamasi lasku normaalisti. Palautuksen suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelman viimeisiltä eriltä.